Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze aan u in topconditie aan u te leveren.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders is gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie u aankomt zoals het zou moeten zijn.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van een gebrek dit bij ons te melden. Indien dit gebrek binnen de garantie valt, zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@routlet.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.